Odpowiedzi

2010-03-05T18:39:00+01:00
Ponieważ nie jest używany w naszym organizmie podczas oddychania.
2010-03-05T18:39:20+01:00
Nie zmienia się, bo komórki go nie potrzebują i nie wchłaniają.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:40:03+01:00
Zawartość azotu w powietrzu wdychanym i wydychanym się nie zmienia, gdyż azot nie jest przyjmowany przez człowieka podczas procesu oddychania. Człowiek nie może pobierać azotu atmosferycznego, a źródłem azotu są dla niego inne organizmy. Wdychamy go razem z tlenem.
2 4 2