Przyrodnicy ruszyli na wycieczkę w celu obserwacji przyrody. Najpierw pokonali drogę 5 km. by obserwować ptaki wodne. Następnie w wzdłuż rzeki przeszli 3,5km. i w starorzeczu oglądali lęgi żab. Przed wieczorem ruszyli na obserwację sów w starodrzewiu. Przeszli 2km. Nocą po kolejnych 3 km. wrócili do gajówki. Wykonaj obliczenia i narysuj trasę wycieczki na planie w skali 1:100000.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:27:14+01:00
1km=1000m
1m=100cm
1km=100000cm
mapa będzie tak:
500000cm:100000=5cm - odległość jaką pokonali żeby obserwować ptaki wodne
350000cm:100000=3,5cm - droga wzdłuż rzeki
200000cm:100000=2cm - droga jaką pokonali gdy szli obserwować sowy
300000cm:100000=3cm - droga do gajówki

trzeba tylko pozaznaczać te miejsca w których byli w odległości takiej jak podana:)
1 5 1
2010-03-05T19:35:08+01:00
1km=1000m
1m=100cm
1km=100000cm
mapa będzie tak:
500000cm:100000=5cm - odległość jaką pokonali żeby obserwować ptaki wodne
350000cm:100000=3,5cm - droga wzdłuż rzeki
200000cm:100000=2cm - droga jaką pokonali gdy szli obserwować sowy
300000cm:100000=3cm - droga do gajówki
2010-03-05T21:28:51+01:00
1 km TO 1000m
1m to 100cm
1km=to 100000cm
w mapie będzie tak :
500000cm : 100000=5cm - czyli to będzie odległość jaką pokonali żeby obserwować ptaki wodne
350000cm : 100000=3,5cm -czyli to droga wzdłuż rzeki
200000cm : 100000=2cm - czyli to będzie droga jaką pokonali gdy szli obserwować sowy
300000cm:100000=3cm -to droga do gajówki

Proszę
Buzzy ;-)
1 5 1