Odpowiedzi

2010-03-05T18:43:00+01:00
Prawo miłości możemy nazywać prawem wolności, ponieważ Jezus Chrystus daje nam wolną rękę. Możemy wierzyć w miłość Chrystusa lub nie.
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T19:21:55+01:00
Poniewaz jezus nie krzyczy na nas i nie kaze nam cierpiec abysmy mieli go kochac on daje nam do wyboru
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T22:06:07+01:00
Chrystusowe prawo miłości można nazwać prawem wolności, ponieważ Jezus otwiera dla nas wszystkie drogi i to od nas zależy czy wybierzemy złe czy dobre. Od nas zależy czy będziemy żyć w zgodzie z Kościołem i Panem Bogiem czy się od Niego odwrócimy i zejdziemy na złe ścieżki. Prawo wolności to wybór wiary, miłości, pytaniem jest czy tak na prawdę szczerze kochamy Jezusa i Boga?
22 3 22