Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:46:52+01:00
Moim ulubionym krajobrazem jest krajobraz górski. Według mnie jest to najpiękniesze zjawisko natury na świecie. Najbrdziej podobają mi się góry zimą. Wtedy widoki zapierają mi oddech w piersiach. Ich wysokość jest bardzo imponująca. Kiedy jestem w górach lubię patrzeć na nie ze szczytu górskiego. Wydają się wtedy takie małe i dostępne dla każdego, a zarazem niezwykle niebezpieczne. Ośnieżone górskie szczyty mają niezwykły i niepowtarzalny urok. Według mnie najładniejsze góry to Alpy. Są dla mnie czymś, co przechodzi ludzką wyobraźnię o jakichkolwiek górach.
15 3 15
2010-03-05T21:22:02+01:00
Moim ulubionym krajobrazem są góry. Góry sa przepiękne zwłaszcze zimą gdy pada śnieg i wszytsko jest ośnieżone. Jest wtedy przepięknie i troche zimno. Góry to moje drugie życie i nie zastąpiłabym tego niczym innym. Góry sa przepiękne dlatego że można się wspinać i podziwiać widoki. Gdy się wespniesz sie na góre widac dosłownie cały świat. Kocham góry i byłam w nich 5 razy.

Myśle że jest dobrze :)
10 3 10
2010-03-05T21:31:18+01:00
Moim ulubionym krajobrazem jest krajobraz morski.Uwielbiam spędzać tam wakacje.Kocham patrzeć na zachód słońca, gdy znajduję się nad morzem.Ten widok jest po prostu piękny.Nigdy nie widziałem niczego piękniejszego od słońca upadającego za widnokrąg.piasek i woda tak pięknie ze sobą kontrastują , że nie sposób odwrócić od nich oczu.uważam że krajobraz morski jest najmniej zróżnicowany ale to w moich oczach czyni go najpiękniejszym.uważam , że góry nie mogą się równać z morzem.

Pozdro jakby co pisz na priv
11 3 11