Odpowiedzi

2010-03-05T18:53:46+01:00
Gdy przyjmuję komunie św. to przyjmuje Pana Jezusa do serca. Przyjmuje ją często, a u spowiedzi jestem co miesiąc w pierwsze piątki miesiąca. Przez przyjmowanie wiemy że moje serce jest czyste, jestem pełna wiary w Boga.
2010-03-05T19:01:03+01:00
Przyjmowanie Komunii Świętej daję Ci oczyszczenie i umiłowanie przez Boga Ojca. Komunia Święta jest to przyjęcie Pana Boga po spowiedzi św. Powinnaś przyjmować ją co miesią po spowiedzi i do każdej mszy św. aby Pan Bóg zawsze przyjmował Twoje Błogosławieństwo. Chodż do Kościoła zachęcaj innych i przyjmuj Komunię Świętą! Niech ta Niedziel dzień Święty bedzie dla Ciebie zbawieniem.
Mam nadzieję że pomogłam! Pozdrawiam
Tak nam siostra na religii tłumaczyła i musieliśmy robić notatki mam nadzieje że pomoże moja wypowiedż.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:03:32+01:00
Moim zdaniem przyjmowanie Komunii Świętej pogłębia moje zjednoczenie z Jezusem Chrystusem. Myślę wtedy o jego męczeńskiej śmierci, o tym że się poświęcił dla człowieka. Również umacnia wszystkich wierzących, bo nie zależnie od statusu, czy inteligencji każdy wtedy jest jednakowy- jest chrześcijaninem, który wierzy w tego samego Boga. Poza tym wierzę że jak nie będę żył/żyła w grzechu na wieczność znajdę się w Raju wraz z Jezusem.