Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:52:06+01:00
Za oknem widze ludzi na krótych patrze i spogladam codziennie.Mimo ze z nimi nie rozmawiam znam ich doskonale.widze jak codziennie robią to czego ja nie moge.Rodzina ta jest bardzo wesoła i szczesliwa.Nie narzekaja lecz ciesza sie z kazdego dnia
33 3 33
2010-03-05T18:53:57+01:00
hej
jestem drzewem i pragne byście wiedzieli co teraz robię.oturz obserwuję pewną rodzinę ponieważ ich dom stoi na przeciwko mnie . rodzina teraz je obiad,a mały jasio wyszedł.włassnie wrócił. teraz rodzina rozmawia o tym co robiła dzisiaj mówią po kolei ale ich nie słysze. teraz tata wychodzi do pracy z mama . a dzieci wychodza do starszej siostry nikogo nie ma
mam nadzieje ze pomogłam
239 1 239