Wedlug podanych punktow przygotujBIZNESPLAN PRZEDSIEBIORSTWA, ktore chcesz utworzyc:
--nazwa i znak przedsiebiorstwa,
--rodzaj produkowanych towarow lub oferowanych uslug,
--kapital potrzebny do zalozenia firmy,
--rodzaj przedsiebiorstwa,
--kwalifikacje pracownikow,
--metody zatrzymywania klientów,

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:05:16+01:00
Gospodarstwo Agroturystyczne „Szczelina Lechicka”



( tu jakiś obrazek wklej jakiegoś jeziora. najlepiej wpisz w google jezioro kamienne i diabelski kamień i będzie tak ich kilka)



BIZNES PLAN WYKONAŁ:
..................................










I. Streszczenie

Przedmiotem niniejszego biznes planu jest przedsięwzięcie inwestycyjne polegające na zainicjowaniu i prowadzeniu gospodarstwa agroturystycznego przy działającym gospodarstwie rolnym.
Atutem firmy będzie słońce, lasy, łagodne wzgórza, malownicze polanki, urozmaicone widoki. Planuje się przyjmowanie gości przez cały rok.
Celem sporządzania biznes planu jest wystąpienie do programu Unii Europejskiej o sfinansowanie części inwestycji oraz przekonanie instytucji bankowych do udzielenia kredytu.
Przewidywane nakłady wynoszą 40.000 zł. Wkład własny wyniesie 4.000 zł. Pozostałe 36.000 zł planuje się pokryć w 50% z funduszy wspierających działania agroturystyczne, a pozostałe 50% z kredytu bankowego.
W kwocie 40.000 zł zawierają się:
Koszty remontu pokoi: 4 pokoje x 1.750 = 7.000;
Meble i wyposażenie (lampy, pościel itp.) 4 pokoje x 2.000 = 8.000;
Koszty adaptacji pokoju jako dodatkowej łazienki 4.000;
Koszty remontu kuchni 3.000;
Koszty wyposażenia kuchni 3.000;
Koszty wyposażenia telekomunikacyjnego (telefon, fax) 1.000;
Koszty zagospodarowania podwórka (chodniki, kwiaty, trawa, kącik dla dzieci) 8.000;
Koszty zakupu rowerów 8 x 500 = 4.000;
Inne akcesoria sportowe (piłka, badmington itp.) 2.000.













II.Opis przedsięwzięcia
1. Produkt i usługi
Atuty:
słońce, lasy, łagodne wzgórza, malownicze polanki, urozmaicone widoki. Przyjmowanie gości przez cały rok.

Lokalizacja i dojazd
Budynek mieszkalny, wybudowany 20 lat temu, położony jest na skraju wsi Nowa Huta pomiędzy łagodnymi zboczami, kilkadziesiąt metrów od jeziora Kamiennego. Ze wsi do obiektu drogą polną.

Wyposażenie obiektu
Telefon, parking w obrębie gospodarstwa, pełny dostęp do kuchni - możliwość przygotowania gorących posiłków, korzystania z naczyń kuchennych. Możliwość korzystania z rowerów górskich i sprzętu sportowego.

Atrakcje turystyczne
Las, jezioro, miejsce na ognisko.
Niedaleko jeziora znajduję się największy kamień na Kaszubach. Nazywany Kamieniem Diabelskim. 3 km od jeziora położone są polskie bunkry, w których ukrywali się Polacy w czasie II wojny światowej. A także jaskinie pełne ślepych zaułków.( dostępny przewodnik.)

2. Inwestor i sponsorzy projektu
Inwestorem inwestycji jest osoba fizyczna - rolnik indywidualny.

3. Cel i zakres działalności
Cel inwestycji:
Uzasadnienie dla inwestycji:
- tania turystyka sobotnio-niedzielna,
- tanie wczasy w kontakcie z naturą,
- mała konkurencja w okolicy,
- istnienie podobnych gospodarstw w innych rejonach, gdzie owe przedsięwzięcia przynoszą dodatkowe dochody w gospodarstwie.




II. Firma
Siedziba firmy: Gospodarstwo „Szczelina Lechicka” będzie firmą prywatną. Właścicielami będą osoby fizyczne –……….................. zamieszkałe w ………… Siedziba firmy znajduje się w …………..- adres: 71-200…………., ul. …………………(gospodarstwo i biuro).
Kontakt: Tel. 675-565-513

III. Usługi

1. Zakres usług
Zakwaterowanie
Obiekt posiada 4 pokoje dwuosobowe, możliwość dostawienia łóżeczka/łóżeczek dla dzieci. Łazienka z niezbędnym wyposażeniem, WC w łazience. Centralne ogrzewanie, dostęp do ciepłej wody przez cały dzień.

Usługi specjalne
- organizowanie ogniska,
- organizowanie grzybobrania,
- organizowanie kuligów zimą,
- organizowanie zabaw dla dzieci,
- przyjmowani będą również goście ze zwierzętami domowymi (po uprzednim uzgodnieniu).

Wyżywienie
Obiady lub całodzienne posiłki, kuchnia domowa, potrawy regionalne, możliwość zakupów produktów spożywczych. Istnieje możliwość - na żądanie gości - serwowania posiłków, pełnych lub częściowych, przygotowanych przez gospodarzy (po wcześniejszym uzgodnieniu). Na miejscu w gospodarstwie można zaopatrzyć się w jajka, warzywa, mleko kozie. We wsi znajduje się sklep spożywczy z podstawowym zaopatrzeniem.

2. Ceny
Zakwaterowania (przez cały rok) bez wyżywienia:
- osoby od 10-ciu lat 16-tu lat 12.50 zł/doba,
- dzieci do 7 lat za darmo,
- dorośli 15.50zł/doba,
- wyżywienie całodzienne 15 zł za osobę.

3. Upusty
Oferujemy zniżki 20% przy powtórnym przyjeździe tych samych gości.

IV. Plan zatrudnienia
1. Pracownicy
Pracę przy obsłudze gospodarstwa prowadziła będzie rodzina ………….. Babcia ……………………….. i mamy …………….. …………….. będą zajmowały się sprzątaniem pokoi gościnnych, praniem pościeli i ręczników oraz zakupami produktów żywnościowych od okolicznych rolników i ze sklepu.
Przewodnikiem jest mieszkaniec wsi, dobrze znający okolicę i lokalną gwarę -ojciec rodziny, czyli …………………... Ojcowie ………………………………………. będą zajmowali się organizacją usług przez nas proponowanych.


2. Informacja o kierownictwie
Za organizację zakwaterowania odpowiedzialne będą właścicielki gospodarstwa. Będą one prowadziły listę rezerwacji oraz zajmowały się informacją przeznaczoną dla gości.



każda rzymska cyfra musi być na osobnej stronie...
sama za podobną pracę dostałam 6 więc chyba jest dobra!!!!!!!! powodzenia
2010-03-05T19:09:29+01:00
PRZETSIEBIORSTWO:
" POWIEW ZIELENI " lub nazwa jakiegos kwiatu jesli wolisz
- firma bedzie działać w centrum miasta na ulicy ....
miasto liczy ....... tys. mieszkańców.
- będziemy wykonywać : bukiety ślubne, okolicznościowe. bedziemy prowadzić również florystyke żałobna. Wszystkie inne : zamówienia na wystrój sal: bankietowych, weselnych, restauracji i biur. Wyroby upominkowe- handel.
- przetsiebiorstwo handlowo -usługowe.
- kapital potrzebny do załozenia - 40 000 zł; z czego kapital własny to 20 000 zł
- pracownicy - sprzedawcy wykształcenie min. średnie , dwie osoby z ukończonym kursem florystycznym , choć podstawowym.
- zawsze swieże kwiaty, miła obsługa, która potrafi madrze doradzić kilientowi/ nie zawsze muszą to być najdroższe rozwiazania/, zawsze usmiech na twarzy ekspedientki.

jeżeli cos ominełam to pisz, pozdrawiam