Odpowiedzi

2010-03-05T19:02:05+01:00
Panstwa

Australia
Bośnia
Cypr
Dania
Estonia
Francja
Gwinea
Holandia
Irlandia
Japonia
Kostaryka
Libia
Maroko
Oman
Portugalia
Rosja
Turcja
Uzbekistan
Zimbabwe

Miasta
Ankara
Bruksela
Ciszyca
Dnietropietrowsk
Ełk
Filipów
Gdynia
Inowrocław
Jerozolima
Katowice
Lubartow
Monako
Natczyn
Opatow
Ralcin
Termopile
Ulan bator
Zabkowice

1 1 1
2010-03-05T19:03:07+01:00

PAŃSTWA
Afganistan
Bahrajn
Chiny
Dania
Egipt
Francja
Grecja
Hiszpania
Irak
Japonia
Kanada
Litwa
Łotwa
Macedonia
Niemcy
Oman
Polska
Rosja
Szwecja
Togo
Ukraina
Vanuatu
Włochy
Zambia


MIASTA

Augustów
Biała
Chełm
Ćmielów
Darłowo
Ełk
Frombork
Gdańsk
Hel
Iłża
Janków
Kalisz
Leszno
Łask
Miława
Nysa
Opole
Poznań
Rzeszów
Skierniewice
Toruń
Ustka
Władysławowo
Zabrze
Żywiec



POZDRAWIAM .
Prosze o NAj ! ;****
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T22:05:33+01:00
Argentyna-ateny
belgia-bydgoszcz
cypr-ciechanów
dania-dębica
egipt-ełk
finlandia-frombork
grecja-gdańsk
holandia-helsinki
indie-inowrocław
japonia-jaworzno
kanada-kraków
laos-leszno
łotwa-łodz
mozambik-malbork
norwegia-nakło
oman-opole
portugalia-poznań
ruanda-radom
szwecja-szczecin
turcja-toruń
urugwaj-ustroń
wenezuela-wrocław
zimbabwe-zamoś
1 5 1