Odpowiedzi

2010-03-05T18:57:30+01:00
0,6 stopnia celsjusza na każde 100m.
3 2 3
2010-03-05T18:59:16+01:00
Temperatura spada o 0.6C na 100m, ciśnienie maleje, opady stają się gęstsze, częściej się obiawiają i są " bardzo zacięte"
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:08:53+01:00
Wraz z wysokością co 100 m temperatura spada o 0,6⁰C
ciśnienie atmosferyczne maleje wraz z rosnącą wysokością nad poziomem morza np. ciśnienie na Mount Everest wynosi ok 280 hPa
opady rosną wraz z wysokościa