Uporządkuj w prawidłowej kolejności zdarzenia zachodzące podczas procesu krzepnięcia krwi.
A. przekształcanie protrombiny w trombinę
B. powstawanie skrzepu
C. uszkodzenia ściany naczynia krwionośnego
D. powstanie aktywnego czynnika inicjującego krzepnięcie krwi
E. wydostawanie się enzymu z uszkodzonych płytek krwi
F. przekształcanie fibrynogenu w fibrynę
G. powstawanie gęstej siatki włókien fibryny zlepiającej uszkodzenie w naczyniu krwionośnym

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T19:03:28+01:00
A. przekształcanie protrombiny w trombinę ( 3)
B. powstawanie skrzepu (7)
C. uszkodzenia ściany naczynia krwionośnego (1)
D. powstanie aktywnego czynnika inicjującego krzepnięcie krwi(4)
E. wydostawanie się enzymu z uszkodzonych płytek krwi (2)
F. przekształcanie fibrynogenu w fibrynę (5)
G. powstawanie gęstej siatki włókien fibryny zlepiającej (6) uszkodzenie w naczyniu krwionośnym
1 5 1
2010-03-05T19:24:21+01:00


A-3
B-7
C-1
D-4
E-2
F-5
G-6
4 4 4