Przepisz poniższy tekst stosując łączną lub rozdzielną pisownię cząstki wjętej w nawias


chciał (bym) być milionerem. można (by) wówczas robić wszystko no co ma się ochotę. choć (by) zwiedzić świat. warto (by) zobaczyć kilka miejsc. a kiedy (bym) się zmęczył odpoczywał (bym) na jachcie pływającym po morzu śródziemnym .

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T19:00:46+01:00
Chciałbym być milionerem. można by wówczas robić wszystko no co ma się ochotę. choć by zwiedzić świat. warto by zobaczyć kilka miejsc. a kiedy bym się zmęczył odpoczywałbym na jachcie pływającym po morzu śródziemnym .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:01:15+01:00
Chciałbym być milionerem . Można by wówczas robić wszystko na co ma się ochotę . Choćby zwiedzić świat . Warto by zobaczyć kilka miejsc. A kiedy bym się zmęczył odpoczywał bym na jachcie pływającym po morzu śródziemnym .
1 5 1
2010-03-05T19:01:28+01:00
Chciałbym być milionerem. można by wówczas robić wszystko no co ma się ochotę. choćby zwiedzić świat. warto by zobaczyć kilka miejsc. a kiedy bym się zmęczył odpoczywałbym na jachcie pływającym po morzu śródziemnym .

Mam nadzieję że pomogłam:)
1 5 1