Odpowiedzi

2010-03-05T19:00:59+01:00
Rolnictwo intensywne to takie gdzie dodaje się dużo nawozów sztucznych jest dużo maszyn rolniczych.

rolnictwo eksensywne-gleby są słebe,daje się mniej nawozów sztucznych. mniej maszyn,.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:02:04+01:00
Intensywne
duze nawozenie
duze naklady pieniezne
produkcja na duza skale
nowoczesne maszyny

ekstensywne
nawozy glownie naturalne
niezbyt duze pola
slabo zmechanizowany
produkcja bardziej ekologiczna
3 4 3