Odpowiedzi

2010-03-05T19:02:42+01:00
Zamieszkuje głównie kraje tropikalne, gdzie przenosi różnego rodzaju choroby. W Polsce można spotkać komara widliszka, który przenosi malarię. Samica komara jest większa od samca. Ma kłująco- ssący aparat gębowy, którym wkłuwa się w skórę i spija krew,. Ukąszenia komarów są swędzące i powodują obrzęki.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T19:03:04+01:00
Komar pobiera krew od innych zwierząt
przenosi różne groźne choroby np. przenosi (śpiączkę afrykańską)
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T19:18:04+01:00
Komar jest szkodnikiem ponieważ przenosi groźne choroby, które są cięzko wyleczalne (u ludzi) i powodują śmierć zwierząt.