Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:59:26+01:00
Dajmy na to sportowca.
Sportowiec nie może być od razu sportowcem, musi cięszko pracować!
Więc zaczyna od podstaw. Sportowiec powinien przedewszystkim mieć dobre oceny w nauce i powinien mieć pasję do tego co robi. Powinien z całego serca mieć wiarę że zwalczy swoją słabość i powinien w siebie uwierzyć i dokonać tego o tym co maży i zawsze dążył przez całe życie! Nie może się poddawać bez namysłu. Nie może dać sznsy innym wieć niech dążyć do swojego celu.
Mam nadzieję że pomogłam to moja wypowiedż.
Trzymam kciuki za szóstkę z tej pracy i powodzenia w dążeniu do swoich mażeń i celów.:) Pozdrawiam
1 1 1
2010-03-05T21:26:16+01:00
Na początku od małego grała na fortepianie poszła później do mam talent i teraz jest małą gwiazdą wszyscy chcą jej podpisy