Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T19:08:36+01:00
X-y=0,5
2x+y=0,5

_____________
3x=1//:3
x=1/3


x-y=1/2
x=1/3

1/3-y=1/2
x=1/3

2/6 - y = 3/6
x=1/3

-y=-2/6+3/6
x=1/3


-y=1/6
x=1/3

y=-1/6
x=1/3



mam nadzieje ze pomoglam pozdrawiam.;)
2010-03-05T19:14:30+01:00
X-y=0,5
2x+y=0,5

x=0,5+y
2(0,5+y)+y=0,5
1+2y+y=0,5
3y=0,5-1
3y=-0,5
y=-1/2 /3
y=-1/6

x=0,5-1/6=3/6-1/6=2/6

x=2/6
y=-1/6

Spr.
x-y=2/6-(-1/6)=3/6=1/2=0,5
2010-03-05T19:18:19+01:00
X=0,5-y
2(0,5-y)-y=0,5

x=0,5-y
0,25-2y-y=0,5

x=0,5-y
-3y=0,75/:-3

x=0,5-y
y=-0,25

x=0,5-(-0,25)
y=-0,25

x=0,75
y=-0,25