Przepisz zmieniając w podanych zdaniach formę 3 osoby czasu przeszłego na formę 1 osoby czasu teraźniejszego. cząstkę -uję wyróżnij

janek pracował systematycznie. sensownie planował swój czas. podczas lekcji notował ważne wiadomości. codziennie kupował gazety. opiekował się swoim rodzeństwem. szanował swoich rodziców

2

Odpowiedzi

2010-03-05T19:15:07+01:00
Janek pracuje systematycznie.sensownie planuje swój czas.podczas lekcji notuje ważne wiadomości.codziennie kupuje gazety.opiekuje się swoim rodzeństwem.szanuje swoich rodziców.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:15:19+01:00
Pracuję systematycznie. Sensownie planuje swój czas. podczas lekcji notuję ważne wiadomości. Codziennie kupuje gazety. Opiekuje sie swoim rodzeństwem. szanuje swoich rodziców.
1 5 1