Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:13:29+01:00
M=10kg
h=50m
g=10m/s2

Ep=mgh
Ep=10*50*10
Ep=5000J=5kJ
pozdrawiam
1 5 1
2010-03-05T19:14:29+01:00
M-10kg
h-50m
g- 10
ep=mgh
ep=10*50*10=5000
2010-03-05T19:20:36+01:00
Dane: Szukane:
m=10kg
h=50m Ep=?


Ep=mgh Ep-energia potencjalna
Ep= 10kg*10m/s²*50m g= grawitacja
Ep=5000 J h-wysokość




Rozwiązanie czyli odpowiedź:
Energia potencjalna tego kamienia wynosi 5000 J