Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T19:28:08+01:00
Зта семъя отдыхает дома. Папа читает газету,мама смотрит телевиэор, сестры играют в шахматы (lub брат с сестрой играет
в шахматы ).

tłumaczenie: Ta rodzina odpoczywa w domu. tata czyta gazetę,mama ogląda telewizję, siostry grają w szachy ( lub brat z siostrą gra w szachy)

Ps. Trochę słabo widać i nie wiem czy w szachy grają dwie dziewczynki czy dziewczynka i chłopiec. Na wszelki wypadek napisałam 2 opcje.
1 1 1
2010-03-05T20:51:44+01:00

NA ROSYJSKI:
Это семейный отдых в domu.Tata чтение газет, сестрой и братом шахматные игры, моя мама смотрит телевизор, а другая дочь рядом с моим отцом.
NA POLSKI:
Rodzina ta odpoczywa w domu.Tata czyta gazetę,siostra i brat grają w szachy,mama ogląda telewizję,a druga córka leży obok taty.
1 5 1