Odpowiedzi

2010-03-05T19:26:13+01:00
1.
shoulder
arm
finger
toe
leg
brain
hand
head
knee
neck
belly
hip
elbow
liver
lung
2.
flu
cancer
AIDS
anaemia
bad cold
diabetes
brain tumour
measles
pox
leprosy
3. heart surgeon
surgeon
orthopaedist
psychiatrist
urologist
gynecologist
paediatrist
dietitian
dermatologist
anesthesiologist
2010-03-05T19:34:26+01:00
Części ciała
1. leg noga
2. arm ramię
3. nose nos
4. mouth usta
5. tongue język
6. eyelash rzęsa
7. tooth ząb
8. finger palec
9. toe palec u nogi
10. hip biodro
11. calf łydka
12. belly brzuch
13. forehead czoło
14. head głowa
15. ear ucho
16. eye oko
17. nostril nozdrze
18. vein żyła
19. chest klatka piersiowa
20. shoulders barki
części ciała wewnętrzne:
mózg brain
płuco lung
żołądek stomach
serce heart
trzustka pancreas
macica womb
wątroba liver
dwunastnica duodenum
jelito bowel
nerka idney
jajnik ovary
choroby:
ból gardła sore throat
ból pleców backache
ból zęba toothache
czkawka hiccups
gorączka fever
grypa flu
zapalenie płuc pneumonia
złamanie fracture
specjalizacje lekarskie:
ortopedia orthopaedist
psychiatria psychiatrist
urologia urologist
ginekologia gynecologist
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:34:57+01:00
1. Części ciała :
- arm - ramię
- heart - serce
- finger - palec
- leg - noga
- nose- nos
- tooth - ząb
- head - głowa
- eye - oko
- tongue - język
- mouth - usta
- belly/ stomach - brzuch
- ear - ucho
- forehead - czoło
- palm - dłoń
- foot - stopa
- knee- kolano
- face - twarz
- throat - gardło
- hand - ręka
- liver - wątroba
- lungs - płuca
- spine- kręgosłup


2. Choroby:
- stomach ache - ból brzucha
- sore throat - ból gardła
- diabetes - cukrzyca
- flu/ influenza - grupa
- runny nose - katar
- tumour - nowotwór
- measles/rubeola - odra
- pox - ospa
- rheumatism - reumatyzm
- mumps - świnka
- stroke - wylew
- rash - wysypka


3. Specjalizacje lekarskie:
- dentist - dentysta
- surgeon - chirurg
- oculist - okulista
- pediatrist - pediatra
- orthopedist - ortopeda
- laryngologist - laryngolog
- internist - internista
- allergologist - alergolog
- dietitian - dietetyk
- dermatologist - dermatolog
- anesthesiologist - anestezjolog
1 5 1