Odpowiedzi

2010-03-05T19:18:39+01:00
Paraliż lub niedowład kończyn dolnych
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:19:32+01:00
Może spowodować porażenie brak czucia w kończynach problemy z poruszaniem się problemy z utrzymaniem moczu trudności z oddychaniem
myślę ze pomogłam :)
184 1 184
2010-03-05T19:20:03+01:00
Na skutek przesunięcia krążków międzykręgowych, aparatu więzadłowego.

niedowład kończyn dolnych
15 3 15