Odpowiedzi

2010-03-05T19:24:13+01:00
Ogrodnictwo rozwija się na terenach podmiejskich ponieważ rośliny chroni się opryskami i trzeba uważać z tymi środkami ochrony roślin niektóre są trujące. Rośliny nie mogą być zakażone przez spaliny by były zdrowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:25:06+01:00
Ogrodnictwo rozwija się na trenach podmiejskich poniewaz w miastach jest duzy rynek zbytu danych towarow. Dzięki temu ogrodnicy nie muszą transportowac kwiatów - to mogłoby je uszkodzić lub podniszczyc
2010-03-05T19:26:23+01:00
Poniewaz podmiejskie tereny to wies i tam sie rozgrywa to wszystko.