Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:22:40+01:00

Pochodzenie: Pochodzenie: węgierskie, a wcześniej germańskie
Znaczenie imienia: odmiana imienia Kunegunda: "z walecznego rodu"
Liczba dla imienia: 3
Znak zodiaku: Strzelec
Planeta: Jowisz
Imieniny obchodzi:
13 Lipca, 24 Lipca

Imię Kinga przybyło do nas drogą dość okrężną. W taki sposób Węgrzy zdrobnili imię Kunegunda, które przyszło z Niemiec i znaczyło: "z walecznego rodu".

Tak miała na imię węgierska księżniczka poślubiona Bolesławowi Wstydliwemu, która po jego śmierci wstąpiła do klasztoru. Pamięć tej dobrej pani przetrwała pod Krakowem. Opowiada się o niej, że odkryła sól w Bochni i Wieliczce, a górale spod Nowego Sącza czczą ją jako swoją główną świętą. Dzięki niej imię Kinga kojarzy się z przedsiębiorczością, rozumem i zdobywaniem sympatii swoich wielbicieli.

Liczba imienia równa się trzy. Trójka to liczba ludzi błyskotliwych, inteligentnych i idących przez życie przebojem. Numerologia twierdzi, że ze wszystkich liczb ta najbardziej skłania do sięgania po sukces.

Typowa Kinga bierze swój los w swoje ręce. Wychodzi z inicjatywą; można powiedzieć, że nie czeka, aż ją poproszą do tańca. Zwraca na siebie uwagę nie tyle może urodą, co żywością, wdziękiem, werwą, błyskiem w oku. Kingi zwykle są przekonane co do swojej wartości, bywają też źródłem twórczego niepokoju i od nich wychodzą ciekawe pomysły. Kingi często spotyka się w sporcie i w innych miejscach, gdzie z zasady trzeba być najlepszym. Również w wielu zawodach zwykle uważanych za "męskie" Kinga czuje się jak najbardziej na swoim miejscu. W miłości bywa tą, która prowadzi partnera. Z drugiej strony Kingom służy zdrowy rozsądek i trzeźwe spojrzenie na sprawy tego świata, co je chroni przed jałowym marzycielstwem i popełnianiem życiowych błędów.

Zgodnie z "jowiszową" naturą tego imienia jest ono najbardziej odpowiednie dla dziewcząt ze znaku Strzelca, a także Panny, dla których też będzie potężnym zastrzykiem energii. Ucieszą się z niego również pozostałe znaki ogniste, czyli Barany i Lwy, oraz Koziorożce, Wodniki, Bliźnięta i Skorpiony. Mniej polecamy to imię znakom Wenus, czyli Bykowi i Wadze, a także łagodnym Rakom i Rybom.
1 5 1
2010-03-05T19:37:48+01:00
Ypowa Kinga bierze swój los w swoje ręce. Wychodzi z inicjatywą; można powiedzieć, że nie czeka, aż ją poproszą do tańca. Zwraca na siebie uwagę nie tyle może urodą, co żywością, wdziękiem, werwą, błyskiem w oku. Kingi zwykle są przekonane co do swojej wartości, bywają też źródłem twórczego niepokoju i od nich wychodzą ciekawe pomysły. Kingi często spotyka się w sporcie i w innych miejscach, gdzie z zasady trzeba być najlepszym. Również w wielu zawodach zwykle uważanych za "męskie" Kinga czuje się jak najbardziej na swoim miejscu. W miłości bywa tą, która prowadzi partnera. Z drugiej strony Kingom służy zdrowy rozsądek i trzeźwe spojrzenie na sprawy tego świata, co je chroni przed jałowym marzycielstwem i popełnianiem życiowych błędów.


Napisz, że mniej więcej opisuje Twoją osobowość.