Odpowiedzi

2010-03-05T19:28:31+01:00
Trzeciego dnia w Kanie Galilejskiej odbyło się wesele, na którym był Jezus i Maryja. W pewnym momencie wesela zabrakło wina i wtedy Maryja zwróciła się o pomoc do Jezusa aby coś uczynił. Wtedy on nakazał napełnić stągwie wodą swoim uczniom. Następnie kazał im napełnić wodą wszystkie kielichy. Wtedy to każdy nie pił wodę tylko wino, w które to Jezus przemienił
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:28:49+01:00
Na weselu tym byla Maryja i Jezus. w pewnym momencie zabraklo wina i Maryja powiedziala Jezusowi zeby cos z tym zrobil on zas kazal swoim uczniom napelnic stągwie woda. ucznowie zrobili to co im polecono i dali skosztowac staroscie weselnemu. on zas skosztowal i kazal zawolac pana mlodego ktoremu rzekl ''Każdy człowiek stawia najpierw dobre wino, a gdy się napiją, wówczas gorsze. Ty zachowałeś dobre wino aż do tej pory"
3 5 3
2010-03-05T19:29:57+01:00
Kiedy na weselu skończyło się wino Jezus kazał napełnić dzbany wodom i go posłuchali i w tedy zamieniło się w wino