1. Zachęcę koleżankę do obejrzenia mojego ulubionego programu telewizyjnego.
2.Napiszę krótki list lub tekst w którym namówię kolegę do wzięcia udziału w konkursie matematycznym.
3. Podam kilka argumentów potwierdzających opinie, że hałas szkodzi zdrowiu.

prosze o szybką odpowiedz ! I o wszystkie zadania xD z góry dziękuje !! potrzebuje na dzisiaj :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:42:29+01:00
Sprubuje ale nie wiem czy ci sie bedzie podobalo:)
1.Choc obejrzymy to!To jest mój ulubony program telewizyjny zobaczysz spodoba ci sie. Jest on o tym co obie lubimy!
2.Weź w tym konkursie udział w końcu dlaczego nie?Nie masz nic do stracenia a mozesz zyskac. Napewno wygrasz a ja w ciebie wierze!
3.Chałas szkodzi zdrowiu poniewarz:
-uszkadza man słuch
-może zakłucic nasze dobre samopoczucie
-pod wpływem halasu rosnie napiecie nerwowe
-halas poglebia zmęczenie
-tłumi słyszalność mowy i akustycznych sygnałów ostrzegawczych
-przytępia ostrość widzenia i bystrość obserwacji
-wpływa na opóźnienie reakcji obronnych

Uciążliwy hałas prowadzi do utraty słuchu, a nawet do zupełnej głuchoty. Pracodawca ma obowiązek zminimalizowania skutków hałasu.
Zależnie od poziomu hałasu, na który narażeni są pracownicy, pracodawca jest zobowiązany:
• zredukować działanie hałasu, stosując blokady, np. wstawiając ekrany lub bariery, czy instalując tłumiki,
• zmienić metody pracy lub rozplanowanie miejsca pracy,
• zapewnić maszyny, które wykonają daną pracę, powodując możliwie najmniejszy hałas,
• zapewnić środki ochrony słuchu (różnego rodzaju, do wyboru pracownika),
• zapewniać okresowe badania kontrolne słuchu,
• zapewnić szkolenia i informacje na temat szkodliwości hałasu.
2 2 2
2010-03-05T20:04:17+01:00
Droga *******!!!
Chciała bym abyś obejrzała mój ulubiony serial nosi on tytuł Dr Haus. Nie wiem jakiego typu lubisz seriale lecz ten na pewno ci się spodoba.
Opowiada on o lekarzu który zna wszystkie choroby i ich objawy na pamięci.Swych stażystów traktuje jak służbę.Dr Haus jest narkomanem nie raz jest to pokazane.
Droga******* w tym serjaly są pokazane operacje jak je wykonują.w jednym z odcinków jest pokazane jak wyciągany jest tasiemiec.Więc jeśli lubisz takiego typu seriale to to serial dla ciebie .



Rozwiń sobie to dodaj pare argumentów.Bo nie jestem pewna czy to na pewno tak sie pisało .
2 3 2