Odpowiedzi

2010-03-05T20:04:08+01:00
Zajęcia z aktorem przynoszą nam wiele kożyści ponieważ aktor nauczy nas różnych metod na ćwicznie języka. Przydaje się to w wypowiadaniu wielu trudnych wyrazów. Mógłby opowiadać nam o jego zagranych rolach co wzbudziło by naszą wyobraźnie i pomogło zapamiętać znanych pisarzy i ich książki. Mówiłby o ciekawych miastach i miejscach w których grał role a także o znanych i lubianych osobistościach. Dowiedzielibyśmy się o jego życiu codzinnym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:07:29+01:00
Zajęcia z aktorem mogą przynieść bardzo wiele korzyści. Począwszy od możliwości zapoznania się z danym zawodem, jego plusami i minusami. Całą historią związaną z drogą, jaką musi przebyć aktor, aby zostać kimś takim. Również rozwinięcie określonych zainteresowań u konkretnych uczniów. Nie tylko aktorskich, ale również reżyserskich bądź innych związanych z produkcją filmów, seriali itp., Ale najważniejszą rzeczą, jaką trzeba podkreślić jest możliwość rozwinięcia uczniów umiejętności swobodnego wyrażania uczuć i wczuwanie się w sytuację innych osób. W dzisiejszych czasach empatia i zrozumienie drugiego człowiek jest pomijane a przecież każdy z nas chciałby być zauważony i doceniony. Ta umiejętność może zostać przećwiczona pod okiem osoby, która poniekąd się na tym zna. Spotkanie takie poszerzy wiedzę na wiele tematów tj. produkcja filmów, aktorstwo, scenografia, reżyseria. Może również dany aktor opowiedzieć coś o tym jak to jest być gwiazdą, jak czuje się osoba, której całe życie jest monitorowane przez dziennikarzy. Wiele takich spraw może zostać poruszonych w obecności aktora. Na pewno będzie to pouczające i interesujące nie tylko dla osób, które chcą pracować w tej branży. Takie spotkanie może również zmobilizować do utworzenie kółka teatralnego. Sam aktor może dać jakieś wskazówki, co do tego jak je prowadzić. A może nawet zechce, co jakiś czas odwiedzać i sprawować patronat nad danym kołem teatralnym. Możliwości, jakie niesie za sobą takie spotkanie jest wiele. Trzeba tylko w odpowiedni sposób pokierować rozmową i wybrać oczywiście aktora odpowiedniego do tego.