Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:28:34+01:00
Chcemy szkoły wolnej od narkotyków.



List otwarty





List ten kierowany jest do wszystkich zainteresowanych, nauczycieli, rodziców, uczniów mówi on o problemie narkotyków w szkole.

Wielu z nas nie zdaje sobie sprawy jak duże to jest zagrożenie.

W Polsce jest blisko 200tys. osób uzależnionych od narkotyków.

Ilu z nich zaczęło swoją przygodę z narkotykami już w szkole?

Dlatego, aby uniknąć zgubnego nałogu chcemy szkół wolnych od narkotyków.

Jest wiele powodów, dla których właśnie młodzi ludzie sięgają po narkotyki.

I są to już coraz młodsi. Chcą zaspokoić swoją ciekawość. Robią to pod wpływem grupy. I jest to najprostszy sposób ucieczki przed kłopotami w nauce, w domu, na podwórku. Lecz z czasem staje się to koniecznością, człowiek staje się narkomanem.

Powszechnie wiadomo, że narkotyki stają się coraz łatwiej dostępne.

Są one rozpowszechniane na dyskotekach, klubach i w szkole. Wiele szkół próbuje sobie z tym problemem poradzić. Zatrudnia ochroniarzy, zaopatruje uczniów w identyfikatory. Lecz to dla handlarza nie stanowi problemu. Dzisiaj dealerzy działają
wewnątrz szkoły. Angażują do rozprowadzania narkotyków naszych kolegów.

I to jest największym problemem.

Dlatego, aby zapobiec rozprowadzaniu narkotyków w szkole należy, uświadomić nauczycieli, uczniów, rodziców, czym są narkotyki, jakie niosą uzależnienia i problemy. Trzeba poinformować uczniów, że narkotyki naprawdę nie dają nic, lecz ich powoli zabijają.

Nauczyciele o tym, aby wiedzieli, kiedy uczeń jest pod wpływem narkotyków. Oraz to, aby wszystkie takie wypadki były zgłaszane na policję.

To tak naprawdę młodzież sama musi je odrzucić. Wtedy dopiero będziemy mogli mówić o szkołach wolnych od narkotyków.

Wielu wydaje się, że ten problem nie dotyczy ich szkół. Że narkotyków w ich szkołach nie ma. Czy aby na pewno?

5 4 5
2010-03-05T19:34:25+01:00
( miejscowość ), 5.03.2010 r.
Drodzy uczniowie!
Na początku chciałabym poinformować o tym, że ten list jest dla Was bardzo ważny. Chodzi o narkotyki.
Już wielu ludzi w młodym wieku zniszczyło sobie przez nie życie. Są one bardzo szkodliwe dla zdrowia, a przedawkowanie grozi śmiercią. Wiele gwiazd zniszczyło sobie kariere przez narkotyki. Całe ich życie legło w gruzach i jeśli wy też "zarzywacie" narkotyki pomyślcie co robicie. Dlaczego są tak szkodliwe? W narkotykach jest potłuczone szkło, różne środki chemiczne (benzyna i inne) oraz lekarstwa np. apap. Więc czy napewno wiesz co zażywasz? Skończ z tym zanim będzie za późno.
Proszę tylko o to żeby ten list zapadł w waszej pamięci i żeby nigdy Wam to nie wpadło do rąk.
5 4 5