Podaj wyrazy pokrewne, w których zachodzą podane oboczności.

...............-................-ó:o
...............-................-ź:s
...............-................-ę:ą
...............-................-ch:sz
...............-................-dzi:dz
...............-................-ł:l

Potrzebnee na zaraz x//
Daje najj ; **

3

Odpowiedzi

2010-03-05T19:34:52+01:00
1. Dróżka - droga
2. nie wiem.
3. Węch - Wąchać
4. Mucha - muszka
5. nie wiem.
6. Stół - stoly
3 2 3
2010-03-05T19:39:54+01:00
Łódka-łodzie-ó:o
...............-................-ź:s
gęś-gąsięta-ę:ą
duchy-dusze-ch:sz
...............-................-dzi:dz
przyjaciółki-przyjaciele-ł:l
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T22:43:21+01:00
1 bór : bory
2 ?
3 wstęga : wsiążka
4 mucha : muszka
5 żołędzie : żołądź
6 szkoła : szkolny
3 1 3