Odpowiedzi

2010-03-05T19:34:30+01:00
1. Wzmacnianie konstrukcji budynków.
2. Uelastycznianie konstrukcji tuneli.
3. Włączanie i promocja programów działania w przypadku trzęsienia ziemi.
4. Rozwój technologii szybkiego powiadamiania i przewidywania trzęsień ziemi.
5. Ograniczanie w wydobywaniu surowców takich jak np. ropa naftowa.
2 3 2
2010-03-05T19:37:26+01:00
Np. -zmniejszenie wydobywania s.mineralnych
-rozładowanie napięcia skał
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:33:36+01:00
Dostałam za to 5
-budować budynki o wzmocnionej konstrukcji
-budować osady z daleka od morza, bardziej w głąb lądu, aby (w razie potrzeby) ustrzec się przed falami tsunami
-w czasie trzęsienia dobrze jest znajdować się w wolnej przestrzeni