Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:39:04+01:00
W dzisiejszych czasach transport lotniczy jest bradzo rozwiniętą siecią komunikacji. Prawie z każdego miejsca na świecie możemy dostać się za pomocą samolotów do swojego celu. Teraz, za niewielką sumę pieniędzy możemy polecieć, gdziekolwiek chcemy. Jest to znacznie bardziej opłacalne niż podróz samochodem, czy pociągiem. Na bardzo długie podróże wszyscy wybierają samoloty, ze względu na krótki czas rejsu. Cały czas projektanci wymyślają nowe typy samolotów, aby stało się to jeszcez szybsze niż do tej pory. Ponadto następuje udoskoanlenie linii lotniczyczych, aby pasażer w ciągu swojego rejsu czuł się komfortowo, a w przyszłości powrócił do latania tą linią lotniczą. Niedługo samoloty będą zabierać znacznie więcej osób niż do tej pory. Czas naszych podróży również skróci się, co będzie korzystne zarówno dla linii lotniczych, jak i pasażerów.
2010-03-05T20:05:11+01:00
-najdrozszy rodzaj transportu [zwłaszcza na krótkich dystansach]
-niezastąpiony w państwach o dużych obszarach oraz na terenach niedostepnych dla innego rodzaju transportu
-najszybszy i statystycznie niebezpieczny rodzaj transportu
-wymaga wysoko kwalifikowanej kadry pilotów i obsługi naziemnnej
-wytwarza duży hałas uciążliwy dla mieszkańców okolic lotnisk
-potentatem w transporcie lotniczym sa Stany Zjednoczone amerykanskie towarzystwa lotnicze przewożą 30% ładunków i 40% pasażerów
-6 najważniejszych towarzystw lotnczych świata to towarzystwa amerykańskie -American Airlines ,Delta Airlines ,United Airlines ,Us Air,Continental Airlines i Northwest.
-poza amerykanskimi liniami lotniczymi największy udział w swiatowych przewozach maja British Airways,Lufthansa,TWA oraz Air France
Największe pasażerskie porty lotnicze świata to:
USA:Atlanta-Hartsfield,Chicago-O'Hare,Los Angeles-International,Dallas/Fort Worth,Denver,San Francisco-International ,Las Vegas ,New York -Kennedy
Japonia Tokyo-Haneda ,Niemcy:Frankfurt nad Menem
Francja:Paris -Charles de Gaulle
Holandia :Amsterdam -Schiphol
Polska:Warszawa-Okęcie
-w miedzynarodowym transporcie lotniczym najwieksze natezenie ruchu wystepuje na trasach między Europa Zach a Ameryką Północna
-największe natezenie ruchu pasazerskiego wystepuje na nastepujachych liniach lotniczych:Europa-Nowy York,Europa-Montreal ,
-miedzy wielkimi portami lotniczymi USA (Nowy Jork.Chicago,Los Angeles
,Dallas)
-Los Angeles -Honolulu-Tokio,Los Angeles-Anchorage,Europa-Kair i Tel Awiw
-Moskwa -miasta Syberii
-Tokio-Hongkong-Bankok
-Melbourne-Sydney