Przyjaiól mozna znalezc wszedzie. To czy ich mamy zależy jednak w dużej mierze od nas.
Napisz krótkie opowiadanie (na ok. 1 str. z zeszytu). Są 2 do wyboru:
1. Masz przyjaciela i opisz jakie cechy spełnia (cechy dobrego przyjaciela)
2. Nie masz przyjaciela i napisz jak go szukales i dlaczego nie mozesz znalezc nikogo kto by spelniach cechy dobrego przyjaciela.

HEEEEEEELP!!!!! NA WTOREK!!!! :/

3

Odpowiedzi

2010-03-05T19:42:12+01:00
Mam już przyjaciela. Długo go szukałam, bo tródno znaleźć takiego, który ci zawsze pomoże. Przyjació tak naprawdę poznaje się w biedzie.Ja wywróciłam się na rolkach, gdy byłam z koleżankami i jedna pojechała dalej, a druga mi pomogła wstać. Jak się okazało to ta pierwsza nie była moją przyjaciółką. Wolała jechać dalej, nie obchodziło ją czy nic mi się nie stało. Stąd przysłowie ''przyjaciół poznaje się w biedzie'' .
1 5 1
2010-03-05T19:45:44+01:00
1. Masz przyjaciela i opisz jakie cechy spełnia (cechy dobrego przyjaciela).
Nie kazdy czlowiek potrafi byc naszym przyjacielem,wiele ludzi mowi ze sa naszymi przyjaciolmi,a wychodzi czasem inaczej.
Bardzo szybko mozna zawiesc sie na czlowieku,a zaufanie trudno odbudowac.Jest natomiast jedna osoba,ktora nazywamy przyjacielem badz przyjaciolka.Jest to czlowiek,ktory jest zawsze z nami,jak potrzebujemy pomocy,badz zeby tylko byla przy nas w zlych,badz dobrych chwilach.Przyjaciel to nie osoba,ktora oczekuje od nas czegos w zamian.Przyjaciel zawsze nas wyslucha,to co jemu powiesz wiesz ze dalej nie wyjdzie,ze nie powie nikomu co powiedzialo sie jemu.Ufa sie przyjacielowi,bo sie wie ze sie nigdy na nim nie zawiodlo,tak samo jak i on nie zawiodl sie na mojej przyjazni.To idzie w dwie strony.Wiele ludzi mysli ze jesli nazywa kogos przyjacielem,to mysli ze przyjaciel to musi byc zawsze na jego zawolanie,ale tak nie jest.To jest taki sam czlowiek jak i my,ktory tez potrzebuje odpoczac,zostac sampotrzebuje tez naszej przyjazni,zaufania,pomocy.Przyjaz polega najbardziej na tym ze przyjaciel slucha,i czasem wystraczy usiasc i w milczeniu posiedziec i tak sie rozumieja.Warto miec taka osoba,a najlepsza taka osoba jest partner,bo jest milosc i jest przyjazn.Wiedza o sobie wszystko,wiedza kiedy ma sie zle dni,kiedy jest sie smutnym,rozumieja sie bez slow:)).
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:52:47+01:00
Kazdy w zyciu mazy o tym by miec przy sobie osobe ,na ktora zawsze moze liczyc,ktora zawsze przy nim jest w jego dobrych i zlych chwilach.Ja posiadamn takiego przyjaciela a jest nim (wpisz kogos kol.kolezanka)znamy sie(?)juz od kilku lat i zawsze jest wtedy kiedy go najbardziej potrzebuje,moj przyjaciel jest zawsze ze mna szery zawsze mowi mi to co o mnie mysli jesli czasami przesadze robiac cos czo jemu przesskadza nigdy sie na mnie nie obraza,jesli mamy odmienne zdania wowczas odrazu sobie o tym mowimy.(IMIE PRZYJACIELA)jest osoba bezinteresowna jesli cos dla mnie robi nie liczy na to ze ja mu sie odrazu zrewanzuje wie ze jesli jemu bedzie potrzebna moja pomoc to zrobie dla niego to samo.Nigdy nie wypominamy sobie tego co dla siebie robimy ,jestesmy dlka siebie jak rodzenstwo nawet lepsi,kiedy bylem chory to on przynosil mi wszystkie lekcje,pomagal nadrabiac material przrabiany na lekcjach.Troskliwie sie mna zajmowal podczas mojej choroby ,karmil mnie jak zlamalem reke jadac rowerem .Gdyby nie on te 6 tyg. w gipsie byly by gehenna.Moj powiernik bo tak go nazywam pitrafi dochowac powierzonych mu tajemnic .wiem ze nigdy mnie nie wyda naet rodzina nie wie o mnie tyle co on ciesze sie ze jest ze mna zawsze kiedy jest mi potrzebny.Wiem ze jak jest im zle to wystarszy sms.i juz moj pocieszyciel nawet z daleka myslami jest ze mna.ciesze sie ze(imie osoby) ,jest moim przyjacielem chcialbym zeby zawsze tak bylo i jesli bedziemy miec wlasne rodziny nasze tajemnice,przygody te dobre i te zle beda tylko nasze bedziemy je zawsze milo wspominaci wspierac sie do konca naszych dni.A kto wie moze w pzryszlosci zalozymy wlasna firme?Zycze wszystkim takiego przyjacila jakim jest dla mnie(imie kol)>
2 3 2