Mam ułożyć wiersz z polaka i nadać mu tytuł.

Zastukaj palcem w ścianę
............................................
..............................................
..................................................

.......................................................
.........................................................
...........................................................
..........................................................

zaświstaj cienko
a.............................................................
.................................................................
.................................................................

chrząknij znacząco
oto .............................................................
...................................................................
......................................................................
........................................................................
........................................................................

teraz
zamknij oczy
..........................................................................
.........................................................................
............................................................................
............................................................................

.............................................................................
...........................................................................
............................................................................

Proszę niech mi ktoś pomoże bo nic mi nie wchodzi do głowy z góry dziękuje.

2
Pudełko zwane wyobraźnią

Zastukaj palcem w ścianę
z dębowego klocka
wyskoczy
kukułka
wywoła drzewa
jedno i drugie
aż stanie
las

zaświstaj cienko -
a pobiegnie rzeka
mocna nić
która zwiąże góry z dolinami

Chrząknij znacząco -
oto miasto
z jedną wieżą
szczerbatym murem
i domkami żółtymi
jak kostki do gry

teraz
zamknij oczy
spadnie śnieg
zgasi
zielone płomyki drzew
wieżę czerwoną

pod śniegiem
jest noc
z błyszczącym zegarem na szczycie
sową krajobrazu
nie znacie sie

Odpowiedzi

2010-03-05T19:48:07+01:00
Zastukaj palcami w ścianę ,
usłyszysz odgłos swych myśli.
pomogął ci one zrozumieć sens życia,

zaświtaj cieńko
a poczujesz jej oddech,
problemy rozwiążesz .

chrząknij znacząco
oto zaznacz znaczenie swoje ,
opanuj się i słuchaj ,
jak dźwięcznie echo odpowiada .
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T22:34:44+01:00
Zastukaj palcem w ścianę,
nie odpowie ci nic.
miliony myśli napłyną ci do głowy,
nie umiesz się ich pozbyć!

zaświstaj cienko
a stłumisz ich głuche echo
odbijające ci się od uszu.
to dobry sposób
na wyrzucenie tego z głowy.

chrząknij znacząco!
oto masz czysty umysł,
żadnych myśli, smutków, zmartwień,
nie czujesz nic.

teraz zamknij oczy,
oddychaj wolno
i tylko powtarzaj w głowie
to, że jesteś wolny od wyobraźni.
9 4 9