Odpowiedzi

2010-03-05T19:55:49+01:00
Od 200cm odjac 30 cm
to bd 170 czyli 1,7m
i teraz z pitagorasa
1,7 do kwadratu - 1,5 do kwadratu = x kwadrat

x= 2,89-2,25=0,64
pierwiastek z x równa sie 0,8 metra
czyli drabina jest oddalona od płotu na odelgłość 0.8 metra ;) Typowe zadanie z testu Gimnazjalnego:)

3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:00:21+01:00
A²+b²=c²
x²+b²=c²
x²+1,5²=1,7²
x²+2,25=2,89
x²=2,89-2,25
x²= 0,64
x=0,8 (m)

Drabina znajduje się 0,8m od płotu.
Jeśli masz jakieś prablemy z tym zadnaiem nie rozumeisz go lub nie wiesz ocb to pisz. ;)
11 4 11