Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:59:08+01:00
Czasownik
rzeczownik
przysłówek
przymiotnik
czasownik
rzeczownik
przymiotnik
przysłówek
1 5 1
2010-03-05T20:05:43+01:00
Poszli - czasownik
psem- rzeczownik
głęboko- przyimek
nieduży- przymiotnik
będziesz pracował- czasownik
skrzypce- rzeczownik
niezdrowy-przymiotnik
źle-przysłówek
1 5 1
2010-03-05T20:07:41+01:00
Poszli- czasownik
psem- rzeczownik
głęboko- zaimek przysłowny
nieduży- przymiotnik
będziesz pracował- czasownik
skrzypce- rzeczownik
niezdrowy - przymiotnik
źle- zaimek przysłowny
1 5 1