Odpowiedzi

2010-03-05T19:55:03+01:00
Swiatło się załamuje tworząc złudzenie że woda jest łytka, że dno znajduje się tuż pod niewielką ilością wody. Lecz woda daje tykko takie zludzenie więc nie należy się kąpać w takich miejscach
50 4 50
2010-03-05T19:55:44+01:00
Jest to niebezpieczne, dlatego nie możemy przewidzieć jaka jest głębokość tego zbiornika. Również dlatego, że nie wiemy jakie tam żyją zwierzęta i czy można się tam kąpać.
53 3 53
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:59:00+01:00
Wskakiwanie do zbiornika wodnego o nieznanym podłożu jest niebezpiecznie, ponieważ może mieć dużo większą głębokość niż sądzimy. Zjawisko załamania światła przy udziale dwóch ośrodków o różnej gęstości uniemożliwia prawidłową ocenę poziomu wody (może wydawać się dużo płytsza).
76 4 76