A) zamień na ułamek zwykły lub liczbę mieszaną następujące liczby:
0,5 1,5 2,5 0,25 0,75 1,25 1,75

b) Przedstaw w postaci ułamka dziesiętnego następujące liczby:


jedna druga, jedna czwarta , trzy czwarte, dwie całe i jedna druga, dwie całe i jedna czwarta, trzy całe i trzy czwarte, jedna ósma, trzy ósme, pięc ósmych, siedem ósmych

z góry dzięki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:04:41+01:00
A)
jedna druga
jedna xała i jedna druga
dwie cale i jedna druga
jedna czwarta
trzy czwarte
jedna cala i jedna czwarta
jedna cala i trzy czwarte

b)
0,5
0,25
0,75
2,5
2,25
3,75
0,125
0,375
0,625
0,875
3 3 3
2010-03-05T20:07:21+01:00
A)1/2
15/10
25/10
1/4
3/4
5/4
7/4

b)0,5
0,25
0,75
2,5
2,25
3,75
ostatnich trzech nie wiem sorki
1 5 1
2010-03-05T20:08:23+01:00
A) 1/2, 3/2, 5/2, 25/100, 3/4, 125/100, 175/100

b) 0,5,
0,25,
0,75,
2,5,
2,25,
3,75,
0,125,
0,375
0,625
0,875
2 5 2