Odpowiedzi

2010-03-05T20:12:04+01:00
COTOPAXI-Ameryka poludniowa
ETNA-Europa
EREBUS- antarktyda
FUDZI-Azja
KRAKATAU- pomidzy jawa a symatra, Azja
KAMERUN-Afryka
KLUCZEWSKA SOPKA-azja
MONT PELEE-Martynika
ORIZABA- Am Polnocna
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:12:26+01:00
COTOPAXI- Kordyliery Środkowe w Andach, Ekwador
ETNA- Włochy - wybrzeże Sycylii
EREBUS- wybrzeży Antarktydy, na Wyspie Rossa
FUDŻI- wyspa Honsiu
KRAKATAU- jest to wyspa będąca czynnym wulkanem
KAMERUN- Kamerun
KLUCZEWSKA SOPKA- Kamczatka
Montagne Pelée- na wyspie Martynica
ORIZABA- Meksyk
5 4 5
2010-03-05T20:33:44+01:00
COTOPAXI-Ameryka Południowa(Ekwador)
ETNA-Europa( Włochy)
EREBUS-Antarktyda
FUDZI-Azja( Japonia)
KRAKATAU-Azja( Indonezja)
KAMERUN-Afryka
KLUCZEWSKA SOPKA-Azja( Kamczatka)
MONT PELEE-Ameryka Środkowa( Martynika)
ORIZABA- Ameryka Pólnocna( Meksyk)
1 5 1