NO I NASTĘPNE ZADANIE Z RELIGI A BRZMI ONO:
1Podaj pięć przykładów świętych którzy otrzymali wyjądkowy dar.Chodzi o dary
1-łaska uzdrowienia
2-dar proroctwa
3-dar rozpoznawania duchów
4-dar języków lub łaska tłumaczenia języków
5-dar mądrości słowa lub dar umiejętności poznawania



NP Święty ...... - dar uzdrawiania

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:55:14+01:00
Święty Antoni- dar języków
Święty Eliasz -dar proroctwa
Święty Hieronim Emiliani- dar uzdrowienia
Święty . Augustyn i św. Grzegorz Wielki. - dar mądrosci


1 5 1
2010-03-05T21:44:18+01:00
Św.Piotr-dar uzdrowienia
św.Elizeusz-dar wiedzy
św.Paweł-dar rozpoznawania duchów
św.Paweł-dar rozpoznawania języków
św.Paweł-dar prorokowania
1 3 1