Odpowiedzi

2010-03-05T20:18:24+01:00
Dane:

Vo ( prędkość początkowa ) = 0
h = 45 m

v² = Vo² + 2 * g * h ,ale Vo = 0
v² = 2 * g * h / * √
v = √2 * g * h
v = √2 * 10 * 45
v = √900
v = 30 m/s

Odp: Z prędkościa 30 m/s ( jeżeli pominiemy opory powietrza oraz grawitacja będzie równa 10N )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:19:18+01:00
Ep = Ek
mgh = mV²/2 \ *2
2mgh = mV² \ : m
V = √2gh
V = √ 900
V = 30m/s
2 5 2
2010-03-05T20:20:45+01:00
Korzystamy z zasady zachowania energii :
mhg=mV kwadrat dzielone przez 2
masy sie skrócą i przekształcamy do postaci :
V=pierwiastek z 2gh

1 3 1