Odpowiedzi

2010-03-05T20:20:15+01:00
Bo przy nizszej temp. para z ust wzrasta a przy wyzszej jest nizsza
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:20:49+01:00
Bo wydychane powietrze ma 36,6 stopnia- goraca zupa ma wiecej wiec jak dmuchasz to sie studzi- tak zeby temperatura zupy i powietrza sie wyrównała.
rece w zimie maja nizsza temperature to gdy dmuchasz to temperatura tez chce sie wyrownac i rece sie grzeja
6 4 6
2010-03-05T20:21:43+01:00
Temperatura wydychanego powietrza z płuc w pierwszym przypadku jest wyższa w ≈36°C od temperatury otaczającej dłonie.A w drugim przypadku analogicznie odwrotnie.