Napisz przemówienie na jeden z podanych tematów :

a) Rodzice powinni spędzać więcej czasu ze swoimi dziećmi.
b) Nauczyciel też człowiek.
c) Uczeń też człowiek.
d) Zwierzęta to nasi bracia.
e) Kontakt z przrodą daje ukojenie.
f) Nie można zawsze zwyciężyć.

PS. Przepraszam za małą ilość punktów, ale tylko tyle niestety mam .. :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:24:06+01:00
Nauczyciel to też czlowiek.

Nauczyciel poświęca czas i swój wysiłek po to abyśmy my umieli wiele rzeczy. On tak jak każdy inny człowiek może się pomyliś czasem, ale to rzadko może nie mieć racji. Nie rządajmy od niego rzeczy niemożliwych oraz bądźmy dla nich życzliwi. Pomyślcie tylko, że to nie tylko nasz wysiłek jest wkładany w naukę, ale też nauczycieli. Kiedy my już odrobimy swoją pracę domową i siedzimy przed komputerem, nauczyciel tonie w kartkówkach i sprawdzianach. Bądźmy dla nauczycieli mili i starajmy się być grzeczni, bo to tylko człowiek.
5 4 5
2010-03-05T20:24:18+01:00
A) Witam wszystkich zgromadzonych na naszym cotygodniowym spotkaniu. Dzisiaj porozmawiamy o rodzicach. czy rodzice mają czas na wychowywanie dzieci? Nie, bo strasznie dużo pracują. A co wychowuje dzieci? Internet, telewizja itp.Rodzice ciężko pracuje, a dziecko nie ma się komu wyżalić i potem płacz, że dziecko popełniło samobójstwo, Rodzce powinni zająć się swoimi dziećmi, a nie zajmować się karierą. mam nadzije, ze to się kiedyś zmieni...
3 2 3