Odpowiedzi

2010-03-05T20:26:23+01:00
Polska jest krajem atrakcyjnym turystycznie poniewaz jest tu duzo zabytkow oraz wystepuje bardzo duze zroznicowanie jezeli chodzi o potrzeby turystycze. na poludniu mamy gory na polnocy wspaniale morze a w drodze z polnocy na poludnie mamy bardzo duzo miast gdzie mozemy zobaczyc zabytki kuturowe oraz historyczne
3 2 3
2010-03-05T20:29:45+01:00
Moim zdaniem Polska jest krajem atrakcyjnym turystycznie ponieważ posiada dużo zabytków.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T20:34:50+01:00
Polska jest krajem atrakcyjnym turystycznie, ponieważ:
- ma dogodne położenie: środkowa Europa jest chętnie odwiedzana zarówno przez obywateli Europy Zachodniej jak i Azji
- urozmaicona rzeźba terenu:
* dostęp do morza gdzie można podziwiać niezwykłe obiekty m.in. wybrzeża klifowe, ruchome wydmy
* pas pojezierzy z liczną ilością jezior pochodzenie polodowcowego umożliwiające rozwijanie turystyki wodnej np. kajakarstwo, żeglarstwo
* niziny oraz wyżyny z licznymi zabytkami np. Stare Miasta w Warszawie i Krakowie
* góry gdzie turyści łatwo znajdą dla siebie rozrywkę w zimie (narciarstwo) i w lecie (wspinaczka wysokogórska)
- liczne obiekty kultu religijnego np. Częstochowa, Licheń
8 3 8