Odpowiedzi

2010-03-05T20:35:47+01:00
C=Q/U U=Q/C U=0,6mC/0,01mF U=60V możesz zamenić jednostki na samo C albo samo F ale to na to samo wyjdzie bo jest przy obu ten sam przedrostek "m"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:44:30+01:00
Dane:
Chodzi o pojemność kondensatora;
Dane:
1[F] -1000[mF];
x[F] -0,01[mF];
x=0,00001[F];
q=0,6[mC]=0,0006[C];
C=q/U,to
U=q/C;
U=6*10^-4/1*10^-5;
U=0,6*10^1=6[V].
Odp.U=6[V].