Odpowiedzi

2010-03-05T20:37:00+01:00
15cm*40/100 = 6cm - Długość krawędzi podstawy
6cm*10+15cm*5 = 135cm - 10 krawędzi podstawy (5 górnej i 5 dolnej) + 5 krawędzi bocznych - Długość wszystkich boków razem.
Odp:Do zbudowania tego szkieletu potrzeba 135cm drutu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:44:13+01:00
15cm ∧ 40% = 15cm ∧ 2/5 = 6cm
5 ∧ 15cm + 5 ∧ 6cm = 75cm + 30cm = 105cm
odp: Potrzeba 105cm drutu