Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:00:26+01:00
2010-03-05T22:23:12+01:00
1
poswojona różnica liczb x i 1
2x-5
połowa różnicy liczb xi y
suma potrojonej liczbya i pięciokrotności liczby b
x²+y²
2
6a+6
12z-1,5
-4x-6y+3
-4p-4r
2nk+2nm
ac-ab+3a
-6s²+3ts+1s
x+4x²
3
2(a-3b+7c)
4(3c+1)
1/7(2a+3b)
-3(m/4+n/5)
x(2y-3c+5t)
5(2a-b-1)
0,3s(0,4t+2w-u)
-6abc(6-2c+2a)

mogą być drobne błędy z powodu nieczytelności - wtedy pisz na priv