Odpowiedzi

2010-03-05T20:50:54+01:00
A 3
b -9.6
c - 2993.197279
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:52:10+01:00
A)

5*[0,4-2\5:(-2)]=5*[4/10+2/10]=5*6/10=6/2=3

b)

[0,8-(-1,2*5\12*0,8)]:(-1\8)=[0,8-(-5/24*8/10]:(-1/8)=
=[0,8-(-1/6)]:(-1/8)=[4/5+1/6]:(-1/8)=[24/30+5/30]:(-1/8)=
=29/30 :(-1/8)=29/30*(-8)=-116/15=-7 11/15

c)-100:{-[2i3\4-(-0,5):(-1i1\2)]}=-100{-[11/4-(-1/2):(-3/2)]}=
=-100:{-[11/4-1/3]}= -100:{-[33/12-4/12]}= -100:(-29/12)= -100*(-12/29)=
=1200/29=41 11/29

pozdrawiam:)
1 5 1