Odpowiedzi

2009-10-21T17:04:53+02:00
100=108
88=95
45,50=49.14
300=324
624,50=674,46
2009-10-21T17:06:09+02:00
100zł+0,08×100=100+8=108zł 88zł+0,08×88=88+7,04=95,04zł 45,5zł+0,08×45,5=45,5+3,64=49,14zł 300zł+0,08×300=300+24=324zł 624,5zł+0,08×624,5=624,5+49,96=674,46zł-pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T17:09:11+02:00
100 zl - 8zl - 108zl
88zl - 7,04 - 95,04zl
45,50 - 3,64 - 49,14
300 - 24 - 324
624,50 - 49.96 - 674,46