Odpowiedzi

2010-03-05T20:45:26+01:00
Tak, satyrę Ignacego Krasickiego z całą pewnością można porównać z dzisiejszym zachowaniem naszych rodaczek.
Mimo nieużywanych juz wyrażeń i zwrotów utwór można zaliczyć do aktualnych.

Pozdrawiam ;)!
13 1 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:48:18+01:00
Tak, ponieważ wiele osób ma takie same cechy charakteru, jak przedstawiona w utworze Żona modna. Żona modna była wielką egoistką, nie obchodził ją los innych ludzi. Na takiej podstawie możemy stwierdzić, że treść jest nadal aktualna.
3 2 3
2010-03-05T20:49:20+01:00
Treści w styrze I. Krasickiego ``Żona modna`` są aktualne do dziś. Przedstawiają one postawy ludzkie, ponad czasowe prawdy o naturze ludzkiej, obrazy z życia, prawa rządzące światem ludzkim, wady i grzechy ludzi, relacje między silnymi i słabymi, mechanizmy władzy i wiele innych spraw.
2 3 2