Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:15:17+01:00
Życiem obdarzył nas Bóg,dlatego nie możemy odbierać sobie życia ani bliźniemu.Tylko Pan może nam je odebrać.Życie jest cennym darem.Ja szanuje swoje i innych życie.Dlatego nie odbiore go sobie ani innemu człowiekowi.
1 5 1
2010-03-05T21:21:54+01:00
Obecnie na świecie toczą się liczne wojny. Ludzie bez żadnych skrupułów mordują się nawzajem. Nawet w normalnym środowisku-na pozór spokojnym można spotkać się z zabójstwami. Istoty ludzkie zabijają pod wpływem impulsu, co jest mniejszym grzechem lub w pełnej świadomości co jest grzechem nie wybaczalnym. Uważam, że bezsensowne jest mordowanie się nawzajem. Na naszej planecie powinien panować pokój.
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-03-05T22:01:05+01:00
Na świecie jest wiele przeciwieństw życia takie jak mordowanie, terroryzm, znęcanie się.
Ja osobiście myślę o życiu, że jest bardzo ważne ponieważ obdarzył nim nas Bóg a Bogu nie wolno się sprzeciwiać.
Niemożna zabijać tak po prostu ze złości to jest Głupie.
Można powiedzieć, że gdy zabijesz kogoś to popełniasz grzech śmiertelny.
Życie jest największym darem jakie może otrzymać człowiek więc po co zabijać po co gwałcić po co??Bo ludzie się inaczej patrzą to chyba dobrze??Nie wolno marnować tak wielkiego daru jakim jest życie...