Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:54:10+01:00
Wycieczka do grecji

1. dzień
Przyjazd na miejsce zakwaterowanie i oprowadzenie po ośrodku

2.dzień
Zwiedzanie akropolu

3.dzień
wycieczka do świątyni artemizy w Efezie

4.dzień
zwiedzanie delf

5.dzień
Parteon,pamiątki

6.dzień
Plaża, i zwiedzanie muzeum

7.dzień
odjazd z grecji
2010-03-05T23:29:41+01:00
Dzień 1: Zbiórka na lotnisku Okęcie. Przelot samolotem z Warszawy do Pizy . Po przylocie dojazd do hotelu,zakwaterowanie w obiekcie i czas na odpoczynek.
Dzień 2: Śniadanie, po którym zwiedzanie najważniejszych zabytków
miasta zgromadzonych przy Placu Cudów: Krzywa Wieża, romańska katedra i Baptysterium.
Czas wolny, po którym powrót do hotelu na obiadokolację i nocleg.
Dzień 3: Śniadanie. Przejazd do Florencji. Zapoznanie się z architekturą włoskiego renesansu
w stolicy Toskanii.Spacer po słynnych ogrodach Boboli.Zobaczymy
wspaniały amfiteatr z fontanną z granitu, pochodzącą z epoki rzymskiej
i obeliskiem egipskim.Obiadokolacja i nocleg w okolicach Nemi w pobliżu Castel
Gandolfo.
Dzień 4: Śniadanie, po którym krótki pobyt w Castel Gandolfo. Przejazd do Rzymu, wejdziemy
na teren Państwa Watykańskiego.Czas wolny na Placu Św. Piotra.
Powrót na obiadokolację i nocleg.
Dzień 5: Śniadanie, po którym przejazd do Rzymu. Całodzienne zwiedzanie Wiecznego
Miasta. Zobaczymy m.in. Rzym starożytny: Koloseum, Forum Romanum, Kapitol,
Fora Cesarskie. Czas wolny. Powrót na obiadokolację i nocleg.
Dzień 6: Śniadanie. Przejazd do Ogrodu Ninfa – zobaczymy piękny ogród, którego roślinność
rozkwita pomiędzy krętymi uliczkami, strumykami i ruinami niegdyś zamożnego
średniowiecznego miasta. Przejazd na obiadokolację
i nocleg w okolicy Lido di Jesolo.
Dzień 7: Śniadanie, po którym przejazd do Valsanzibio. Zwiedzanie ogrodu Villa
Barbarigo - Pizzoni Ardemani położonego wśród Wzgórz Euganejskich.Przejazd do Padwy na zwiedzanie miasta.Zobaczymy również najstarszą roślinę „Palmę Gotycką” posadzoną w 1585 r. Powrót na obiadokolację i nocleg.
Dzień 8: Śniadanie, po którym przejazd do Wenecji. Zobaczymy Plac św. Marka, naczelną siedzibę
Republiki Weneckiej. Bazylikę św. Marka. Zobaczymy również Dzwonnicę, Wieżę Zegarową
oraz najpiękniejszy spośród 400 weneckich mostów - Ponte Rialto. Powrót na obiadokolację i nocleg.
Dzień 9: Śniadanie , po którym udamy się do Wiednia. Przejazd staromiejską obwodnicą–
Ringiem. Krótki spacer po centrum miasta. Obiadokolacja i nocleg w Hodoninie.
Dzień 10: Śniadanie. Wyjazd w drogę powrotną.
W przerwie podróży pożegnalny obiad. Zakończenie wycieczki w późnych godzinach
wieczornych.
2010-03-06T00:06:21+01:00
1 dzień.

wyjazd z Polski.


2 dzień.

w godzinach późno południowych przyjazd do Rimini, zakwaterowanie w hotelu.


2-7 dzień.

pobyt na wybrzeżu Rimini, możliwość skorzystania z wycieczek fakultatywnych.


7 dzień.

Wyjazd do Florencji. W stolicy przepięknej Toskanii, zobaczymy: Bazylikę Santa Croce z grobami (Dantego, Michała Anioła, Galileusza i Machiavelliego). Katedrę Santa Maria del Fiore z jej słynną czerwoną bryłą kopuły dominującą nad dachami Florencji, Dzwonnicę Giotta, Baptysterium San Giovanni z Drzwiami Raju (nazwa nadana przez Michała Anioła), przespacerujemy się po Piazza della Signoria, głównym placu miasta, gdzie zobaczymy Palazzo Publico, Na koniec pobytu we Florencji zobaczymy Most Złotników (Ponte Vecchio) będący najstarszym z mostów we Florencji. Po zwiedzaniu przejazd do Pizy, gdzie zobaczymy Bazylikę św. Ramirego, Campo Santo Monomentale - XIII w. cmentarz oraz Krzywą Wieżę, odchyloną od pionu o około 4,37m z powodu osiadania gruntu pod jej fundamentami. W godzinach wieczornych przyjazd do hotelu, zakwaterowanie.


8-9 dzień.

Wyjazd do Rzymu. Na zwiedzanie Rzymu przeznaczone są 2 dni. Autokar zatrzymuje się na parkingu na przedmieściach Rzymu. Zwiedzanie metrem. W stolicy Włoch zobaczymy: Watykan - możliwość odwiedzenia krypt watykańskich z grobem Jana Pawła II, Panteon - rotunda o średnicy 44 metrów znajdujący się na Polu Marsowym; Schody Hiszpańskie - na których odbywają się coroczne pokazy mody, a wiosną zdobi je kwiatowa dekoracja ustawiana z okazji festiwalu kwiatów. Następnie zobaczymy: Fontannę di Trevi, Kapitol, który od początku Rzymu był twierdzą i sanktuarium oraz symbolem miasta; Pałac Senatorów, dawniej siedziba senatu, dziś władz miejskich, pomnik Marka Aureliusza, jedyny istniejący konny posąg z czasów imperium rzymskiego, Forum Romanum, centrum polityczne i towarzyskie Rzymu okresu republiki; Łuk Tytusa; Koloseum - odbywały się tam walki gladiatorów, neumachie i polowania na dzikie zwierzęta. Obiekt ten 7 lipca 2007 r. został ogłoszony jednym z siedmiu nowych cudów świata, Zamek św. Anioła.