1zad.punkty A=(3,1) B=(7,3) są kolejnymi wierzchołkami kwadratu ABCD. Wyznacz współrzędne wierzcholka C tego kwadratu.

2zad. trzeci wyraz ciągu arytmetycznego jest równy 10 a siódmy 42. wyznacz pierwszy wyraz i różnicę tego ciagu
prosze o rozwiazanie. napewno dam naj:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:23:00+01:00
1. C=(5,7) lub C=(9,-1)

2. a₃=10
a₇=42
a₇=a₃+4r
4r=42-10=32
r=8
a₁=a₃-2r=10-16
a₁=-6
2010-03-05T22:57:47+01:00
Zad.1.
C=(5,7) LUB C=(9,-1)

Zad.2.
a₃=10

a₇=42

a₇=a₃+4r

4r=42-10=32

r=8

a₁=a₃-2r=10-16

a₁=-6